منتديات ايجى نت
تسجيل الدخول

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

افتراضي استفسار عن مشكله عامه

Ksa Traders

السلام عليكم انا بقالي فتره من اخر تحديثين من حوالي اسبوعين تلاته تقريبا الاكس تراب بيطلعني من اللعبه كل شويه اوقات قبل كتابه الايدي والباسورد واوقات بعد فتح اللعبه واوقات قبل دخول الجيم علي اكتر من جهاز للعلم اني عندي 8 اجهزه في سايبر وكلهم نفس المشكله مسحت اللعبه ونزلتها نفس المشكله حد عنده حل

Ksa Traders

Facebook Twitter
افتراضي رد: استفسار عن مشكله عامه

هي ممكن تكون بسبب الهاكات عشان الهاك لما بتشغله بيغير حاجات في ملفات اللعبة حتى لو انت بتجيلك المشكلة من غير ما تلعب بهاك بس طالما اتفتح قبل كدا يبقى الهاك غير حاجة في اللعبة و مش مخليها تشتتغل صح

Facebook Twitter

الاجهزه كلها عليها ديب فريز يعني مفيش حاجه بتتحفظ في اللعبه وكمان انا مش بشتغل بالهاك علي الاجهزه نهائي ولو حتي كده مفيش ملف معين ولا حاجه اغيرو يظبط المشكله دي ؟؟

Facebook Twitter

الاجهزه كلها عليها ديب فريز يعني مفيش حاجه بتتحفظ في اللعبه وكمان انا مش بشتغل بالهاك علي الاجهزه نهائي ولو حتي كده مفيش ملف معين ولا حاجه اغيرو يظبط المشكله دي ؟؟
الويندوز بتاع حضرتك ايه ؟ و عندك انتي فيرس ؟

Facebook Twitter

انا شغال علي ويندوز XP حديثه وبعمل التعريفات بدرايفر سليشون 2014 والاجهزه مختلفه ومفيش عندي انت فيروس الا علي جهاز واحد بس والباقي بعمله اسكان وبعد كده بسطبله الديب فريز والجهاز الماستر عليه AVG وكلهم بيعملو نفس المشكله

Facebook Twitter

استفسار عن مشكله عامه
مساعده في معلومه عامه
شركة تنظيف شقق بالرياض(0509945905)شركة اركان نظافه عامه@رش مبيدات بالرياض@
شركة تنظيف فلل بالرياض(0509945905)شركة اركان نظافه عامه

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, استفسار, عامه

«     الموضوع السابق       الموضوع التالي    »