منتديات ايجى نت
تسجيل الدخول

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

stqou-ايجىa76b0ec8d2 استفسار في الـwave mode

Ksa Traders

السلام عليكم
انا عندي مشكله مع الـwave mode هيا مش مشكله كبيرة يعني المهم
انا من ساعة ما نزل المود ده وانا مش بلعب فيه بسبب اني كل ما اللعب مطلعش من الروم الا و daeth بتحتي معدية 25 و kill3او 4 بسبب اني كل ما اضرب حد الهلث بتاعه بينقص بالعفيه وانا اتقتل في ثانيه الي بيخليهم يموتوني بسرعه حاجة بيشتروها يعني ولا انا مش عارف اللعب في المود ده لاوني في باقية المابات مش وحش ياريت حد من الي بيلعبو المود ده كتير يفدني وشكراً

Ksa Traders

Facebook Twitter
افتراضي رد: استفسار في الـwave mode

في اسلحة معينة بتقتل بسرعة

انت السلاح ال بتلعب بيه اسمو ايه ؟

Facebook Twitter

مش عارف بس هوه شبه البازوكا والسلاح العادي سعات البريتا-70 او ال ak47

Facebook Twitter

مش عارف بس هوه شبه البازوكا والسلاح العادي سعات البريتا-70 او ال ak47
اه ال ak47 حلو لل wave mode

بص انت لو بصيت تحت على الشمال هتلاقي Lvl كل ما الليفل يزيد ال health بتاعك بيزيد و بيبقى صعب الناس يموتوك

الليفل دا بتزودو لما تقتل كتير فا انت اول ما تدخل ال wave mode موت ال soldier كتير عشان بيطلعك ليفل بسرعة لحد ما توصل ليفل حلو و موت الناس

Facebook Twitter

كلام المشرف مزبوط جدا غير كده في حاجات تانيه بتفرق يعني زي الجمات الزد بي والجمات العاديه وLVL بتاعك فيها الكاردات كمان ف انت علشان تعرف تلعب wave mode لازم يكون معاك كاردات متبلصه وعليها جيمات كمان علشان تعرف تقتل الناس وحاول تلعب كتير ل ak لانه احسن سلاح في الويف مود ومتاخودش من ال AK غير 3 بس ak fury و ak beast و ak camo

Facebook Twitter

استفسار في الـwave mode
تاكيد على ان الهكر شغال , مع Wave Mode الجديده , بالصور للـWave Mode الحديثة , ارجو الدخول للتاكيد , خش وشوف بنفسك
احدث Wave Mode الان فى كروس فير خش واعرف ايه Wave Mode الجديد القادم فى 12 مارس , مستني ايه خش واعرف بسرعة , القادمة غداء بعون الله
شرح لعبه كروس فاير , شرح Ghost Mode , شروحات Ghost Mode , Ghost Mode , فيديو Ghost Mode
احدث Wave Mode الان فى كروس فير خش واعرف ايه Wave Mode الجديد القادم فى 12 مارس مستني ايه خش واعرف بسرعة
ghost mode

الكلمات الدلالية (Tags)
الـwave, استفسار, mode

«     الموضوع السابق       الموضوع التالي    »