منتديات ايجى نت
تسجيل الدخول

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

افتراضي هل هاكات (كروس فاير) لابد احتوائه علي فيروسات

Ksa Traders

هل الكهر(كروس فاير) لابد احتوائه علي فيروسات

انا كان عندي نورتن انترنت سكروريتي 2014

حاولت انزل هكر كتير بس للاسف مسح اول ما ينزل

و قبل كده نزلت هاك اسمه fap cf vip معتبرهوش فيروس

وفعلان بقي تمام واشتغل بس انا خفت ومسحته وبعد كده ظهر في جهازي trojan.gen بعد كده

نزلت الكاسبر سكي وده مسح ملف الضغط بتاع الهكر فهل كل هذه اوهام والهاك ليس به فيروس؟

ام لا

بلييييز مساعدة بسرعة

Ksa Traders

Facebook Twitter
افتراضي رد: هل هاكات (كروس فاير) لابد احتوائه علي فيروسات

دي مش هكرات او فيروسات دي برامج اختراق علشان تخترق اللعبه وتديك المميزات بتاعت الهاك والانتي فيرس بيمسكها علشان هيه برامج اختراق وانا انصحك قبل ماتلعب كروس فاير بهاك سطب ديب فريز وخليه شغال علي الجهاز كله وبعدين اقفل الانتي فيرس بتاعك وشغل الهاك والعب زي مانتي عايز وبعد كده رستر الجهاز عادي لا هتلاقي لا هاك ولا اي حاجة ويبقي كده انت ضربت عصفورين بحجر لعبت بهاك ومفيرستش جهازك :D

Facebook Twitter

هل هاكات (كروس فاير) لابد احتوائه علي فيروسات
هاكات كروس فاير , هاك كروس فاير , تحميل هاكات كروس فاير ، الهاك العملاق بتاريخ اليوم 14/9/2013 هاك الاسطورة Mamo's Hack V16
هاكات كروس فاير , هاك كروس فاير , تحميل هاكات كروس فاير ، الهاك ال Vip الجبار Haxlib بتاريخ اليوم 13/9/2013 يعمل ألحقوو بقى قبل الاكستراب يقفشو..
هاكات كروس فاير , هاك كروس فاير , تحميل هاكات كروس فاير ، بتاريخ اليوم 11/9 هاك Mamo's hack V15 بعد التحديث فقــط وحصرياً على إيجي نت
هاكات كروس فاير , هاك كروس فاير , تحميل هاكات كروس فاير ، بتاريخ اليوم 10/9 الهاك الجامد جداا Olwayy V6 بمميزات جديدة حصريا علي ايجي نت
هاكات كروس فاير , هاك كروس فاير , تحميل هاكات كروس فاير ، الهاك الجبــار Synboz World Wide v2.1 حصريا وبتاريخ اليوم 4/9/2013

الكلمات الدلالية (Tags)
لابد, الكهر(كروس, احتوائه, فاير), فيروسات

«     الموضوع السابق       الموضوع التالي    »